tisdag - sitter på engelskan.

Hej! Jag sitter i skolan nu och har engelska, vi jobbar med USA , ska såhär
jobba med en stat, och jag tog Kalifornien. Och jag kände att eftersom

jag ändå siter vid en data så kan jag passa på at skriva lite här.

Idag slutar vi tio i 3 tror jag. Har hemkunskap sista timmen. Jag tror vi skulle

göra nå grupparbete, allså inte laga nå mat eller så. Usch, det är ju liksom det

som är kul med HK..

Den här dagen har vart jättelång kan jag lova, och klockan är inte ens 12, vi har inte fått lunch än.

Och jag håller på att hungra sönder. åh!

Jag har börjat med min tröja på slöjden nu, härligt!

Och får ju forsätta imorgon eftersom vi har profil och jag har slöjd med moa daivd och max.

Killarna stickar dom, så dukiga. Halsdukar tillomed (:

Idag skulle jag ha var ner på stan med Albin för han skulle yp shoppa, men han skulle på brottning med

sin lillebror Hampus , så sött. Så det blir imorgon tror jag.

Nu måste jag forsätta skriva om Kalifornien.

Jag såg att det var några som ville se bilder på mitt hår, så det kommer idag när jag

har kommit hem.

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0