tisdag - teori

Typsikt familjen larsson. yeah.
Jag och pappa kom in på Driver typ 5 i 4, och då säger hon att han som skulle
hålla i teorin var sjuk, men jag fick inloggningsuppgifter och så, och alla böckerna,
så gjorde jag nå testgrejs med 35 frågor på vare, och det var 4 faser. Så det blir,
ett x antal frågor x)
Nu ska jag iallafall vara med Angelica, men först måste jag ut med hundarna på en
lite längre promenad.
Förresten, jag åt nyss semla (a)
Där vi köpte dom tjänade dom över 700 kronor på ca 4 minuter, ganska coolt ;o


Jaja, ha en bra kväll,
och glöm inte bort Andra Avenyn ;*

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

2009-02-24 @ 18:47:45
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

fin bild :)

2009-02-26 @ 15:24:06
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0