torsdag - malin är trött

hej!
Har inte skrivit på länge nu, men jag sov hos Max och Albin igår.
Max skrev runt 6 igårkväll att han tyckte att vi skulle ha filmkväll nån dag,
och jag frågade om vi inte kunde ha de idag ( igår) , och de hade vi.
Jag och Angelica gick dit, och hon skulle få sova där från början, men sen
ändrade henes mamma sig, så hon åkte hem vid 11. Stackarn :(
Kollade på några filmer , vet inte vilka. Vi örjade iallafall titta på I am Sam, men
vi slutade för den var så seg ;)
Haha , när vi kollade på Sex and the city - the movie, då noppade jag Max ögonbryn,
och jag lovar att det blev fint! :)
Vi kollade på sånt här, hemsökta hem. Blä!! Jag hatar sånt!
Jag sov sammanlagt kanske 4 timmar eller nå. Och jag kan lova att jag är trött nu!
När jag kom hem imorse vid halv 11, gick jag och tog mig en macka, sen startade jag DVDn, och
HSM2,var i, så jag tittade på den i kanske en kvart, sen somnade jag. Men jag hade ställt klockan på
2 så jag inte skulle sova när mamma kom hem, för då blir hon så surig, haha.

Jag och pappa har iallafall kollat lite på laptops, iih! :) Jga vill ha en NU! den här låter jättemycket :(
Och vetni? Jag fyller om 5 dagar (a) Om 2 dagar fyller Hampus, max och albins lillebror 5 år. Se vad jag kan! :D
Hhaha (;

Men en fråga, kan man må illa av att sova för lite? För jag mår jättekonstigt, känns typ som magsjuka,
asså typ så i magen ;o jätteläskigt!
Fast det var värre nyss, nu är det lite bättre, men ändå ;o

Nu måste jag ut med hundarna, sen ska jag plugga lite teori, för imon ska jag ner till körskolan och göra nå
frågor som jag gjorde i tisdags UTAN att ha pluggat nåt, woho! :) Men, om jag blev godkänd eller inte är en annan sak (a)
Men de var inte seriöst. Det som är seriös är det om typ 2 veckor eller nå ;*

Skriver kanske lite senare. Puss :)


Angelica, du är bäst & jag älskar dig och det hoppas jag att du vet :*


Albin & Max, ni är helt otroliga, jag älskar er, glöm fan inte det!

Kommentarer
Postat av: Malin- hockeyfruga

hehe okay!! Kul! låter som en härlig kväll :)

2009-02-26 @ 18:09:03
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0