torsdag - seg dag!

Tröttsam dag idag. åh vad jag verkligen inte tycker om torsdagar.
dagen börjar med NO , sen SO, lunch, spanska,NO,svenska.
Liksom, rolig dag! 2 NO lektioner tillomed.
Jaja, var en jätteduktig flicka och gjorde mat idag. Pyttipanna. jummi!
När vi hade ätit hjälpte jag till att städa härhemma. Erkänn, jag är duktig?

Nu ska jag gå ner och duka, för snart kommer mamma och pappa hem,
då ska vi titta på Sveriges värsta bilförare och äta semla. Jummie en gång till! :D
 

Skriver kanske senare :)

Puss !


egopic...

Kommentarer
Postat av: M A L I N

lät inte som någon jätterolig skoldag det där :/



sv: jodå, dagen har väl funkat. din? bortsett från det tröttsamma då? hehe

2009-02-19 @ 20:18:37
URL: http://www.malinh.com
Postat av: emma härnqvist/perfektion

så de finns alltså inget egentligen som heter dvärg-collie? :)

2009-02-19 @ 20:19:25
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0