torsdag - shoes

nu ska jag ta hundarna och lägga mig och kolla på film
och smsa med lite söta folk.Jag har kommit på att jag skickar
inte mycket sms längre, det kan mina naglar bevisa. Huvaligen va
långa dom har blivit bara på ett litet tag! Nästan läskigt, hihi :)

Jag har kommit på att popcorn är godast dagen efter man har gjort dom,
är jag ensam om att tycka de? :o
Då är dom lite sega, åh!

Nej, nu ska jag gå, jag orkar inte titta på skärmen mera.

Imorgon ska vi hem till våra grannar och äta tacos, förresten. Mys! :)
*intressekramp!*

jag tror förresten att jag sover om 45 minuter. Skriver imorgon om jag hade rätt :D
Nån som vågar sätta emot? :')

Ha en bra kväll
puss

Erkänn, dom är otroligt fina?


Kommentarer
Postat av: Andreas

Hejsan, och tack detsamma :)

jodå allt är väl, hur är det själv?

såg att du ska till malta om 116 dagar, vart

och vad ska du göra där :D? själv ska jag på språkresa dit den 18 juni i 3 veckor, ungefär samtidigt alltså :D

2009-02-26 @ 23:19:16
URL: http://aandreasr.blogg.se/
Postat av: Andreas

Se på fan, jag vet inte exakt vilket område jag ska till, men tror det är samma. Åker du med EF eller STS :D? Det kan vara den 17 jag åker med. Åker du med sts och ska bo på hotell lär vi åka tillsammans ;)

2009-02-26 @ 23:34:32
URL: http://aandreasr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0