söndag - sommarbilder

alltså, jag saknar sommaren!
Kolla bara så härligt..

Piff! :D  ( max )


Moa! :)




Haha, oj så småa dom var! och det var i maj, haha va sött! :)
Från vänster : William ( man ser halva ansiktet,typ) Max ( erkänn, han ser ut som piff?! ) Under Max : Albin Bredvid Albin, Isak :)   Och alla går i min klass, haha (:


Hahaha, men shit. Den bjuder jag på.
jag - Midsommarafton 08


Ser ni?! 41, nästan 42 grader. Och det var 28 april 08.
Men okej, det var vid våran pool i ett hörn, men ändå! :o


Ojoj, typ somras, men titta va brun jag var! :o


Åååh! jag vill ha sommar, sommarlov, åh!
Är jag ensam om att vara grymt trött på all snö, kallt väder, varma kläder
och shit?!
Tänk va skönt att bara kunna vakna på mogonen och gå ut i bara linne och shorts,
eller bara gå och slöa hela dagarna, och det är för varmt med mjukisbyxor och tjocktröja.
Åh!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar:

lägg ut en bild på dina tänder så ska jag nog kunna avgöra om du ska bettskena ellr int ;) haha!

Nej jag skojar bara



Hmm, säg till henne att skaffa en dt är skit bra:)

2009-02-08 @ 21:18:22
Postat av: megumi

sv: visst är det! :D

2009-02-08 @ 21:25:48
URL: http://megumi.blogg.se/
Postat av: sandra

Ghost Whisperer är bäst! : )

vad fina hundar du har:D

2009-02-08 @ 21:26:15
URL: http://sandrajosefine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar:

Aha okeej, då stör hon sig nog inte så myckt på de, det är ju bra :)



Vad har du gjort nu ikväll då?

2009-02-08 @ 21:34:01
Postat av: Anonym

gud vad brun du va, hahaha :') sakna sommar!!!!!! ;o

2009-02-08 @ 22:20:21
Postat av: Frida

ensam om det? never, jag kan knappt vänta till våren och sommarn.

btw, jag gillar din blogg :)

2009-02-09 @ 21:16:41
URL: http://jagkallasfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0