Onsdag - min dag

Det blir ett kort inlägg idag, för jag hinner inte skriva så mycket, har prov att plugga till.
Jag drar lite kort om min dag.
Gick i skolan till 10 över 11 då pappa kom och hämtade mig, vi åkte hem till mormor och lämnade
hennes telefon. När vi vart där ett tag åkte vi till stan och letade efter trafikskolor eftersom jag ska
ta moppekörkort snart,maha! Vi gick in på Driver, eller nåt sånt, och vi skrev in mig där,
så på tisdag ska jag börja med teorin, sen är det en gång 2/3, och en 3/3, på min födelsedag, yeey! ;)
Då är det sista gången, haha :)
Iallafall, när vi vart där så var jag verkligen jättehungrig, så jag och pappa åkte till Frasses hamburgare, och åt,
ja, hamburgare. Haha! Vilket bra första intryck liksom, (det var första gången jag va där) , när vi hällde i läsk,då
sprutade det ur från botten på bådas muggar, då tar han fram 2 extra glas och ställer våra muggar i dom, haha! Ah,
och vi var helt ensamma hela tiden. Det enda som hände var att det var en gubbe som tittade på menyn utanför,
en sen gick han.haha, lite komiskt :) Skrattade mest hela tiden där iallafall, haha.
När jag kom hem var jag hemma till typ 2, då Sofie ringer mig och säger åt mig att komma till Max och Albin,
så jag började gå. Var med dom till typ, 8. Max och Albin fixade mitt och Fias hår, med Got 2 Be , Dax-vax och 2 hårsprayer.
Dom ville att håret skulle stå upp. Kul. Jag har precis duschat ut de, men har fortfarande kvar lite i luggen. Fy, blä på dom!
Nu sitter jag här med 8 flätor i mitt hår, haha! Fråga mig inte hur jag lyckas, men jag ska vara lockhårig imon, tror jag (a)

Det var jätteläskit när jag och pappa var påväg hem från stan idag, för vi körde över ne bro till Brynäs, då det kommer
en sån här liten EU-bil, eller var det heter, sen kör en stor oljebil trån statiol och kör bredvid. Helt plötsligt början oljebilen
slira som bara den, och spruta snö och grejer - pappa och jag var ca 3 meter ifrån! Bilen stog nästan tvärsöver hela vägen,
men tillslut löste det sig. Men vet nu hur det kan komma sig då? Jo, för plogbilen plogar upp trottoaren eller nåt,
och gör plogvallen typ mitt i bilvägen, och eftersom man sitter högt upp i en lastbil såg han antagligen inte det.
Usch, det var otroligt läskit!

Ojl det blev ett långt inlägg, haha!

Men nu måste jag sluta.
Men erkänn, lite duktig är jag. Har skrivit dethär långa på mindre än 6 minuter. Mihi (a)

Sov gott :*


Se vad Malin är duktig! :D  Jag lyckades få eld helt själv! :)
Fast, jag tog hjälp av papper och trä, såklart :)

Kommentarer
Postat av: Knutte

Japp det har jag, du med?

2009-02-19 @ 11:52:22
URL: http://knutte.blogg.se/
Postat av: sofia

MENÅH!!!! sluta frästas!!! :(

2009-02-19 @ 19:23:32
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Olivia

Ja då. :) Snygg bild! :D

2009-02-19 @ 19:39:46
URL: http://oljivia.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Jadå, helt okej. Trött dock. Själv? :)

2009-02-19 @ 19:41:50
URL: http://evdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0