tisdag

Hej.
Det blev ett till inlägg idag.

Visste ni att om man kokar ägg i en timme så luktar det jätteilla.
Det har min mamma lyckas med kan jag lova.
Vi satt och tittade på Andra Avenyn, då mamma plötsligt säger
' Vad är det som luktar?'
Jag: Jag vet inte, vadå, luktar det parfym?
mamma: nejnej, det luktar typ mat eller nå..
jag: jahaaa.. men jaha.

Då rusar mamma ut i köket , och samtidigt skriker hon 'jääävlar!!!!'
Jag börjar skratta och frågar om det var äggen som stog på spisen för en timme
sen när jag kom upp från källaren som hon glömt, och hon skrattade och sa ja.
Äggen hade en brun prick , jättesött :*

Så, ett tips. Koka inte ägg på i en timme :)

Nu ska jag gå och lägga mig ,
ha det bra
sov gott
puss


Kommentarer
Postat av: Linn

Bara att bita ihop och vänta på att håret ska växa lite till =P

2009-02-04 @ 00:14:15
URL: http://mrsg.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Godmorgon! :)

2009-02-04 @ 07:26:04
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0