fredag - tacos

Hej:)
Kom hem typ 10, men har inte haft tid att skriva blogg förrän nu :)
Tacos bjöd dom på, grymt gott! Mycke godsaker.
Det är lite kul när man äter Tacos hos andra familjer, för alla äter det olika.
Alla har olika saker till det. Det är som semlor, alla äter olika.
Det som var helt nytt för mig i tillbehören var morötter , det har jag aldrig ens
tänkt på, men det var asgott!
, nu vill jag att ni berättar för mig vad ni brukar ha till eran Tacos, om ni äter hårt eller
mjukt bröd, eller kanske båda 2? :)
Jag tycker mest om mjuka bröd, men äter såklart hårda också.

Mycket skratt blev det där, och ett antal kort, haha :)
Gud va nördig jag känner mig, det är ju nästan hemskt,
men jag tycker om det , okej? :)




Underbara lampor!




Per Marie och Mamma (:


En ganska cool bild tycker jag :)



Det var några av alla bilderna jag tog :)
Nu ska jag gå och ta en liiiiiiiiten tårtbit, sen ska jag lägga mig och titta på film.
Åh va skönt!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0