lördag - melodifestivalen

Hej, nu är jag hemma.
Vi hittade faktiskt en praoplats, på Café kanel.
Vi pratade med hon som jobbade där, hon hette typ Norsell. Vet inte om det stavas så, men typ :)
Vi frågade vad vi skulle få göra, och vi skulle få göra allt som hon gör. Baka, göra mackor, ta beställningar, servera, ja, allting.
Det blir nog jättebra. Vi sprang runt till säkert 15 ställen och frågade om dom tog emot praoelever, och dom flesta sa nej, eller så tog dom bara emot en. Kul! ;o

Ikväll ska jag troligen vara med Max och Albin , men ingenting säkert än för dom skulle hem till deras famor , för nån fyllde år eller vad det var, och dom skulle vara där 7, så dom stannar väl där längre än en timme , så vi får väl se ._.

Nu sa jag gå och titta på Melodifestivalen,
ha det bra !
Puss :)


Jag saknar min anna! :o



Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

melodifestivalen var ju asbra ikväll :D

2009-02-14 @ 22:01:13
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0