måndag - sjukling

Hejsan.
Ja, idag är jag hemma. Suck !
I morse när jag vaknade , 06.15 kunde jag inte svälja , och hade världens
spränghuvudvärk, men jag försökte verkligen orka gå till skolan,  började ge hundarna
flingor, valde kläder och så, men nej. jag orkade inte, så jag smsade mamma och sa at hon
skulle ringa till skolan och sjukanmäla mig.. men jag vill inte vara hemma, jag vill inte vill inte vill inte!
Men , det finns ingenting ont som inte har nåt gott med sig. Nu får jag möjlighet att plugga så mycket
matte som jag orkar , vilket inte dom andra kan, för dom kommer få spela spel på matten idag ( det får vi alltid göra lektionen efter vi har haft prov ) , jag kan läsa hur mycket jag vill i min bok, och jag kan plugga till kemi-provet. Skulle ha tagit med mig SO-boken hem så hade jag kunnat börja med hemtentan, men den glömde jag ju såklart i skåpet i fredags.

Det är superfint väder ute förresten, fast fortfarande lika mycket snö eftersom det är typ - 10 grader, men solen skiner, typ inte ett enda moln på himlen, åh va myys :)
Nu skulle det vara sisådär 4 månader framåt , då skulle det vara underbart !

Knäppte kort genom fönstret för jag har ingen lust att klä på mig en massa kläder för att knäppa kort. inte än, lite senare.




Ser ni himlen?! Åh va skönt ! Kommer inge snö från himlen, underbart! :D

Nu ska jag gå ner och äta frukost :)

Ha en bra dag


Min alldeles egna fotomodell :*
Jag älskar dig jättemycket :)

Kommentarer
Postat av: melina

hehe ja usch nu kan gärna sommaren få komma!

så underbart söt hund!

2009-02-09 @ 12:01:02
URL: http://milinah.blogg.se/
Postat av: Anneli

Vilken söt fotomodell du har! Helt underbar ju! Och gud vad fint väder. Här nere i det södliga Sverige har vi bara tråkigt regn och grått väder. Haha. Jag kanske får flytta norrut!



Nej 15 cm var lite förmycket men det var samtidigt skönt att få bort allt slitet hår för det var verkligen extremt slitet!

2009-02-09 @ 12:31:18
URL: http://annelili.blogg.se/
Postat av: Amy.C

hahha... gjorde du dt?:p

jag gör dt hela tiden... helt sjukt asså...=/

fattar inte varför..:p



allt väl då?:D

2009-02-09 @ 12:43:19
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Amy.C

nej min dag sög:(



mitt arbete försvann från min data:( helt sjukt...ett arbete som e på sex sidor..e så arg nu:( kan inte hitta den..den e helt borta asså...uff~~ nu får man väl skriva om antar jag:(

2009-02-09 @ 18:15:04
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0