fredag - den 13

Hejsan!
Jag har egentligen inte tid att skriva, men jag gör det ändå :)
Skolan idag var typ seg, men ändå inte.
Vi började 8.30, 10 minuter senare än vanligt, yeeey!
Vi skulle kolla på film , och det fungerade som vanligt inte på en gång.
Måste vart rätt pinsamt för lärarna, för hela högstadiet satt i matsalen ( aulan )
och tjatade på dom att dom skulle starta svensk text, för man hörde musiken jättebra,
men inte rösterna, men tillslut fixade dom allt. Duktiga lärare, suck.
Dom var så generösa att vi fick va godis med oss, snällt (y)
Jag köpte lösgodis, redan igår eftermiddag. jummie!
Men nu är det slut :(
På gympan spelade vi volleyboll, och jag och Annie var bäst på det kan jag lova er.
Vi var dom enda tjejerna som var med, och vi var så mycket bättre än alla andra -)
typ , nästan.. hmm..
Hade iallafall elevensval sista timmen, gjorde tacos på hemkunskapen. Och det ska jag även äta idag,
här hemma. Mamma och pappa är på affären och handlar nu, så dom kommer väl hem snart.
På mitt rum är det katastrof, lika som det är på bloggen. Ser typ lika hemskt ut. Alltså, jag lovar att jag ska
fixa till designen snart, men jag har inte tid nu.

När jag kom hem idag låg det ett brev på köksbordet som det stog ' Malin Larsson ' på. Jag får typ aldrig brev, men idag fick jag.
Jag öppnade det, och gissa vad det var? :D

Ett kort, en trisslott, 100 kr! Från mormor :) Tackar! :D


Och titta... :D ännu bättre, om ni ser. För den som inte ser så har jag vunnit
25 kr på den vänstra, och 50 på den högra! :D




Nu måste jag gå och fortsätta städa på rummet. Just nu håller jag på och
sorterar kläder i garderoben. Sucksucksuck !

Ta det lugnt nu såhär på fredagen den 13 :)
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0