onsdag - moa väljer mig! :D

Jag är stressad. Grymt stressad!
Saker att göra klart dom närmaste 2  veckorna, prov och så:
So-hemtentan v.7
NO-provet torsdag v.7 ( imorgon, hjälp! )
Skolsyster 10.15. KOM IHÅG!
Hemkunskapsprov, SMARTMAT. tisdag v.8

USA arbetet på engelskan senast tisdag v. 7
Svenskaprov , stavning. fredag v. 7


Förstår ni att jag är stressad?! Men nu är jag iallafall av med SOn.
Det är skönt kan jag lova.
Jag ska gå och lägga mig och läsa / kolla på film snart jag. Jag har ju sovmorgon imorgon,
börjar inte förrän klockan 10, eller kvart över 10, mejlade just till min SOlärare anna och sa att jag
går raka vägen till skolsyster imorgon, så jag får ju ytterligare lite sovmorgon, härligt!
Men liksom , en kvarts frånvaro klarar jag nog mig (: Bara inte pappa bilder alldeles för sur, men det
tror jag inte. Jag är ju en sån duktig flicka så jag kommer aldrig försent, isåfall är det ca 5 minuter för
jag glömt penna eller så, ingenting annat :)

Nu har jag börjar lugna ner mig lite tror jag. Men blir stressad när jag tänker på skolan.
Jag behöver lov, och det är fort !

Jag sitter här och skriver med Mickan, en tjej som bor på samma gata som mig, inte alls långt ifrån mig.
Vi har vart kompisar sen vi var små, och hon hade bilder på oss som hon skulle skicka sen, då lägger jag upp några här så får även ni se hur jag såg ut när jag var liten haha. Men bara sen typ 7an har jag förändrats grymt mycket , herregud alltså, haha!

Nu ska jag gå och lägga mig, eller försöka iallafall. Sov ju en timme när jag kollade på film också, mellan klockan 6 och 7 så jag kommer nog ha svårt att somna haha :)

Och vetni? :D Moa väljer mig, japp! Hon ligger här bakom mig och sover, hon gillar mig. Hon tycker om mig mer än mamma! :'D

Vilken bild tycker ni är finast?

 Bild 1.


Bild 2.


Godnatt sötnosar :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

bild ett !

2009-02-14 @ 14:24:16
URL: http://emmyjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0