lördag

Nu har anna åkt hem, för ca 4 timmar sen.
Jag vill ha sommar nu! Nu nu nu! Det har snöat hela dagen igår och idag. Fy vad trött jag är på snö.
Jag fick ett mejl från EF språkresor nyss, att min språkresa har blivit flyttad. så nu kommer jag vara borta den 17/6 till 7/7.
Skulle ha åkt 24 /6 och kommit hem 15 / 7, men det var för lite folk anmälda ._.
Jag ska försöka hitta nån som kan åka med mig, för, värsta läskit att åka själv.. :o
Men om jag inte hittar nån så får jag åka ändå, grymt kul ska det bli iallafall! :)

Jag har kommit på att jag nog inte kommer vara hemma mycket i sommar, för jag åker ju på språkresa i 3 veckor, typ början av lovet, sen ska jag sommarjobba med Angelica har vi bestämt oss för, och sen alla kompisar. ser iallafall fram emot sommaren!
Längtar som bara den! men det är ju typ.. 100 dagar kvar tills dess så. Och snart kommer våren, inklusive pollen, Fy.
Jag vet inte om jag har skrivit om det, men jag är ju pollerallergiker. I skolan får alla anpassa sig efter mig, inte öppna fönster för då kan jag få nå anfall, jag kan inte springa så mycket, för jag har astma också, bläsh :o
Har ni nå allergier?

Och det är copyright på alla mina bilder, glöm inte det. Fick ett mejl av en tjej som sett bilder från min blogg, sen samma bild på en annans. Jag tycker sånt här är jättetråkit. Om ni vill låna bilderna, säg till isåfall, så får ni troligen min tillåtelse, säg till bara.
Så nu kommer jag börja skriva på mina bilder, trodde inte jag behövde det, men tydligen så måste jag det.
Denna bild var det, utan påskrift.

Usch vad tråkigt det här är det! Jag hoppas att den som gjorde det inte gör
om det.


I kväll är det Melodifestivalen iallafall, ska ni titta?
Deltävling 1 :
Nina Söderquick - Tick tock
Jonathan Fagerlund - Welcome to my life
Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus
Scotts - Jag tror på oss
Emilia - You`re my world
Alcazar - Stay the night
Caroline af Ugglas - Snälla snälla
Marie Serneholt - Disconnect me

Hoppas att det är bra låtar den här gången.


Grymt kul med Anna och tvillingarna igår iallafall. Vi tittade på O.C nästan hela tiden, för dom har ju köpt första säsongen,
sen hade vi bara allmänt kul. Lite deppigt var det lite då och då, och vid 10 vart vi jättetrötta, men jag vart övertrött så jag blev jättejobbig. Jag och Max låg i Albins soffa och kollade på mina bilder och kollade igenom hela min telefon, medan Albin och Anna låg i sängen och sov.
Jag tog även jättemycket musik av Albin, för jag hade med mig mitt USB-minne, för jag var så otroligt trött på min musik, blä.
Lite söta egobilder tog jag också på honom.


Puff :*

Nu ska jag gå och göra muffins tror jag, sen bara glo teve hela kvällen.
Ha en bra kväll
Puss


Kommentarer
Postat av: malin

tack :) lugnt detsamma! supersöt hund!

2009-02-07 @ 19:16:00
URL: http://candiies.blogg.se/
Postat av: melissa

Melissa svarar: tack så mycket :)

2009-02-07 @ 19:17:12
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Hatar du tjuvar precis som mig !?



http://ksundstrom.blogg.se/ har stulit min designidé rakt av ! :@ Läs mer på min blogg !





/ En tjej i storstan

2009-02-07 @ 19:22:34
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: Alina

visst får du det! :) kramar

2009-02-07 @ 19:37:22
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anneli

tack så mycket, snygg design du har också ;)

2009-02-07 @ 21:29:12
URL: http://nalleli100.blogg.se/
Postat av: malin

sv: ja alcazar & emilia va helt rätt!

sen tyckte jag nog inte att ugglas skulle vidare. marie kunde fått en chans :) dudå?

2009-02-07 @ 22:41:55
URL: http://candiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0