måndag - träna, basta,bada resultat

Oj, jag märker att blogg.se är otroligt seg, så jag svarar på era kommentarer sen nån gång :)
Har precis suttit och läst beckas blogg. Alltså , jag förstår inte. Hur hinner hon med 3 barn,
ett eget hus, pojkvän OCH vara aktiv på sin blogg, och hon är bara 18 år? Jag förstår inte. Men jag blir helt såld när
jag läser hennes blogg, hon är ju otrolig, haha :) Läste hennes mammas blogg nyss också,
och hon skriver lika bra hon också. Åh!

Iallafall. Jag var nere i källaren i 2½ timme, grymt skönt! Började med att jgag startade bastun, men det vet ni ju redan,
sen krånglade jag med stereon i typ 5 minuter, sen kom mamma ner och hjälpte mig.
Tränade ett tag, ingen aning om hur länge, men skönt var det. Det var ett tag sen som sagt, tihi.
Jag sprang fram och tillbaka och hämtade vatten och slängde på bastuagrigatet (?) för det var så kallt
där inne, eller, ja, inte kallt, men det ska inte bara vara 50 grader i en bastu. Blev 75 tror jag, härligt!
Haha, somnade gjorde jag tillomed. Kändes som att ligga på en strand när man har somnat och vaknar upp,
lite svettig på ryggen, åh! Men, sen tittade jag runt, och ser att det är fullt av trä runt mig, så jag var fortfarande
i bastun. hmmh..
Jag bastade i typ, 1 timme tror jag det blev, rekord nästan, haha. Sen fyllde jag upp badkaret och låg
där och slappade, men jag blev lite raslös eftersom jag hade sovit för ungefär en kvart sen, haha.
Nu sitter jag här med mina special-flätor , 4 i 1 , typ ;) Ska gå ner och börja sköta om mitt ansikte nu,
men jag vet inte riktigt, för jag kan inte använda någonting nästan, då blir finnarna bara värre.
Åh, jag använde Basiron förr, och det var jättebra, men det är tackvare det som hela pannan är full nu.
Det blir värre av Basiron nu. Tack! Jaja, jag löser nog det. Ska ha läskig ansiktsmask snart, usch , det är läskit när
man blir alldeles stel i ansiktet, haha!
Ska nog ta fram dom 4 pannkakorna som blev över och bre smör över dom och vilka ihop,  ta ett glas mjölk, sätta mig i soffan och bara softa ;) de är supergott, jag lovar ! Om man vill lyxa till de ännu mera kan man strö lite socker på smöret, men
det ska inte Malin göra nu, för nu har hon ju precis tränat (a)

Nu måste jag sluta skriva, annars blir jag aldrig klar med ansiktet, haha.
Tror dehär blir mitt sista inlägg, men jag är inte säker,
men utifall, Godnatt! :)


Shoho! En liten del av vårat lilla gym :)


Våran sköna bastu :)


Badet. Se så mysigt jag hade gjort. med ljus och allt (:
Men, det var mysigare än det ser ut på bilden :')



Hihi (a)




Kommentarer
Postat av: Josefine

Taack :o <3

2009-02-23 @ 21:54:22
URL: http://emmyjosefine.blogg.se/
Postat av: MALIN-HOCKEYFRUGA

åh tack, kul att höra! :)du har en härlig blogg du med! :) hade en skitdag igår..idag blir nog bättre! :)va hittar du på idag då?

2009-02-24 @ 08:44:46
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

härligt de ser ut :)



okej men de har jag aldrig förstått - men tack. nu har ag lärt mig nåt nytt. kram

2009-02-24 @ 10:16:25
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: MALIN-HOCKEYFRUGA

okey, trevligt! :) ja ska till arbetsförmedlingen idag.. sådär peppad! men sen blir det ett nytt försök på shopping! :)

2009-02-24 @ 10:33:45
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var med och gissa vilken som är min favorit bland Whitney Port's outfits :)



Kram

/LM

2009-02-24 @ 10:34:49
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: sofia

värsta romantiskt med badkaret där ;)

2009-02-24 @ 17:46:43
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0