sommarlov

hejsan! kom på att det var ett tag sen jag skrev här, så jag gör det nu, passar på medan jag har tid :)
Mitt sommarlov har vart underbart, har vart med Max och mera folk hela lovet. Tror jag har vart hemma ensam en hel dag
max 3 dagar. Ganska härligt :)
Nu sitter jag här och tittar på olika frisörsalonger, eller ja, alltså deras hemsidor, för jag ska åka och klippa mig idag,
och göra slingor. Ska passa på att tunna ut håret också, gud va skönt att få göra det. Jag har otroligt tjockt hår, och det är jättejobbigt nu när det är sommar och varmt.  Fick en femhundralapp av pappa nu, så får jag betala resten själv, eller ja,
jag får väl pengar av honom sen skulle jag tro.
Just nu sitter jag ute på altanen , och jag kan lovar att det fläktar skönt!
Ska ta moppen ner på stan snart och hitta en bra frisör :) Där jag gick förr tänker jag aldrig mera gå tillbaka till,
hon förstörde mitt hår, usch! Det var i januari, och mitt hår är fortfarande inte bra, det är hemskt.
Jaja, nog om detta.
Imorgon åker jag med Max till Torsåker, stannar över helgen. Hans farfar och... någon, har en stuga där eller så, och då var det Max familj och deras kusiner som skulle dit, och dom frågade om vi skulle följa med, och det gör vi.
Bara hoppas att det bli bra väder, annars är det nog inte så kul att vara där, fast jag har aldrig vart där, men jag kan tänka mig.
Snart får jag ny mobil, sony ericsson c905. Nivet, den med 8.1 megapixelkamera. Jag skulle ha köpt en ny digitalkamera, men då gick jag och pappa in på telia och tittade, och då sa pappa att vi kunde göra så att jagfick den telefonen ist :) Lagomt glad :D får den om ca en månad, för då har det gått typ ett år sedan pappa tog ut min, som jag har nu. För er som inte förstår, så får pappa hämta ut en ny telefon varje år eller vad det är, för han har någon sånt abbonemang.

Nej, nu ska jag åka ner på stan, men ha det bra. Vi får se när jag skriver nästa gång :D
puss



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0