fredag - stan , med kristin

underbar kväll med Kristin, oj då kul vi har haft!
Började med att jag åkte ner på stan med 20 i 5 bussen, kom dit vid 5.
V sprang runt på stan och hade askul hela tiden :) Jag köpte faktiskt en sak,
Singstar svenska schlager, den är faktiskt kul, hihi :) Och så har jag lagt undan
ett par jättesöta tofflor, åh va söta dom var ! (a') Kostar bara 100 kronor :')
Ja, vi åkte hem till mig vid 7 kanske, vet fakiskt inte hur mycket klockan var,
men då sjöng vi lite, sen började vi fixa varandra litegrann, sen tog vi fram kameran
och lekte lite med den, ihih. Jättesöta bilder kan jag lova , haha! Blev typ 110 st, haha!
Tänker inte lägga upp dom här precis, vilket ni kanske förstår :)
Hon åkte iallafall hem med 10 i 12 bussen, så nu sitter jag här ensam :( Ska gå
och hämta mig nåt att äta, och tvätta bort allt mitt smink, herregud haha!
Sen blir det OC hela natten lång, nästan ;D

Hoppas ni har haft en jättebra fredagkväll :) Puss!


Hahahahhaa, bjuder på bilden! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0