lördag - earth hour

Ja, earth hour ja. Släckte ni ner någonting?
Det gjorde vi. Alla lampor, eller dom flesta iallafall, och så tände vi en massa ljus.
Så jag kan lova er att det är varmt nu, usch, jag sitter här i jeanstights och linne, det
händer inte ofta det heller, för vi har ofta det kallt, men inte nu, ganska skönt egentligen.
Fast vi hade tv:n på, men ändå. Det var supermysigt! Kollade på Robinssons.
Jag tycker inte det är nå kul nå mera. De är bara samma hela tiden, uscha.

Jag tror iallafall att jag ska gå och lägga mig snart och lägga mig och titta på film,
tänk va skönt! Vi har en ny yoghurt , kanske ska prova den, om jag orkar. Är ganska
mätt just nu, vi köpte chpis och dipp när vi va på Ica, så jag har suttit och ätit det till
Robinssons och Jag vet vad du gjorde förra lördagen. Grymt roligt, tänk er att vara hypnotiserad,
gud va läskigt att inte komma ihåg någonting, blä ! :'o


dagens mat







Earth hour








Ja, det var några bilder det :)
Nu ska jag stänga av datorn.
Sovgott!

Förresten , glöm inte att ställa om klockorna, för inatt blir det sommartid! :D

Kommentarer
Postat av: Vilja

Fin blogg du har :) Allt bra?

2009-03-29 @ 00:35:04
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Fan vad mysigt du har haft det ikväll då ser man! :D



Ja, visst är det riktigt orättvist? Killar behöver ju inte göra ett piss, medan vi får föda barn och pinas och näst intill förblöda en vecka om månaden!

2009-03-29 @ 04:11:14
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: LINDA | ddisconnected

sv: :D

godmorgon :*

2009-03-29 @ 09:31:59
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0