måndag - back in school

Hej sötsaker!
Skolan idag var faktiskt kul. Härligt att träffa alla igen kan jag lova!
Fick också veta att jag är ett litet snäpp ifrån VG på SOn, vilekt var grymt
skönt att höra. Jag satt och räknade ihop mina poäng jag har, och eftersom om man har alla
G har man 160p, och jag har 2 VGn sen i höstas, och 2 till nu tror jag. I bild och So,
så alltså har jag 180p nu. Ganska kul. Mne fler ska det bli, det har jag bestämt mig för.
Var ner på stan med Sofie efter skolan, för hon skulle köpa rosor till sin mamma.
Åkte hem med 10 över 5 bussen.
Förresten, snöar det mycket hos er? Det gör det här. Usch och fy och blä vad jag hatar snö!

Har ni något bra semesterställe man kan åka till?
Jag mamma och pappa ska ju åka utomlands i slutet av juli början av Augusti, så jag skulle vilja höra om
ni har nåt bra resemål :)

Nu blir det film med hundarna.
Puss!


Kommentarer
Postat av: hanna

Ja man vill ju kunna gå i vilka skor och kläder man vill utan att behöva frysa till is! Kram

2009-03-23 @ 20:52:59
URL: http://hwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0