onsdag - VG+, ohyes

Skolan idag var okej, fast det blev slagsmål. Mellan sofie i min klass och Pernilla
i 9an. Oj så arga dom var. Och, det handlade som vanligt om killar, som det nästan
alltid gör när tjejer bråkar med varandra. Iallafall ligger en kille bakom det hela. Uscha.

Anna kom till våran skola typ 5 i halv 3, så satt hon och titta på när vi hade hemkunskap,
jag tror hon tyckte det var ganska pinsamt, haha :) Hon sa att det var första och abslout sista
gången , men det tror jag vad jag vill om :*
Jag kan ju bara säga att jag fick VG+ på hemtentan i SO om katolska och ortodoxa kyrkor, hhi
vad glad jag blev! Det var ganska kul, för Anna, våran so-lärare kom in när vi hade hemkunskap
och jag frågade på en gång vad jag fick för betyg på min hemtenta, och hon ba :
' ja malin, vad tror du?' och hon flinade såklart, jag ba : ja,, hmm, antagligen IG eftersom
just den där minen gör alla lärare åt mig när jag får det. Hon: hahahaha! inte precis lilla malin,
du fick VG+!  jag: v-va? :o  hon: ja, jag lovar ! :D    hihi, jag blev överlycklig :'D

Jag kan också tala om att jag ahr fått hem OC första säsongen nu, så jag ska lägga mig och
titta lite på den nu, och bestämma vilken låt jag ska ta till NOn imorgon. Jippie.
Vi ska även på teater klockan 10 på gasklockorna , men bussen går halv 10, På en teater om
Edith Piaff . En sak som är positivt är ju iallafall att vi slipper skolan, haah!

Jaja , ha en bra kväll, puss!

Max och någon till på bilden , ihi ! (;
Fick även en film på när han tävlade, lägger nog in den någon dag :)



Kommentarer
Postat av: Tobias

jag vet, så härlig bild :D

2009-03-11 @ 22:59:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: H

sv: Godmorgon!

Gårdagen var väl som alla andra dagar hah, tråkiga.

Din då?

2009-03-12 @ 07:15:19
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah malin, jag lovar, sista gången, det va ju ffs as pinsamt!! ;ooo

2009-03-12 @ 14:36:48
Postat av: HHANNAH;

Alltså.. slogs dom verkligen? :O Om en kille?

2009-03-12 @ 14:52:24
URL: http://hhannahs.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jadå, jag har haft en jätte bra dag ^^ du då?



tuff bild!

2009-03-12 @ 19:47:55
Postat av: Debela

sv. jag ska gå och kolla in den igen (min datorn) innan jag bestämmer på riktigt..



behöver du tips på present? kika då gärna in på min blogg! =) kram

2009-03-12 @ 20:12:31
URL: http://debela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0