tisdag - komp, snö,fotografering

Åh, är det bara här det har kommit jättemycket snö?!
Igår när jag gick och la mig snöade det inte så mycket,
men när jag vaknade och tittade ut genom fönstret, såg jag ingenting!
Det var bara vitt. Fy!
Men, solen skiner nu iallafall, och dte är ju bra, fast , det är minusgrader, så det smälter
inte så mycket, men vi får hoppas att väderprognosen stämmer, att det blir fint väder tills
helgen, då anna kommer! :D Saknat henne som tusan kan jag lova! Riktigt länge sen
vi träffades, :(
Hon kommer på fredag, stannar till lördag, då jag kanske följer med henne hem, och isf åker jag hem
på söndag :*

Idag hade vi komp, så vi slutade efter lunch, jätteskönt! Jag har tillomed hunnit plugga jättetråkiga teorin,
så jag känner mig riktigt duktig. Ska fortsätta litegrann ikväll, men jag måste plugga till kemiprovet också. usch,
jag tycker inte om omprov.. fast jag får göra hemprov, de är skönt! Ska få VG på de här provet japp ! ehe typ..
men jag hade bara ett poäng från godkänt, det är ganska duktigt av mig tycker jag :')

Iallafall. Jag var ute med hundarna för någon timme sen och knäppte en massa kort,
dom får ni i ett annat inlägg :)


Kommentarer
Postat av: susan

tack sötnos! ^^

din blogg är finfin :)

2009-03-24 @ 17:52:00
URL: http://susaanl.blogg.se/
Postat av: cuong le

sv: det kan inte vara lätt när det är svårt... här nere klagar vi när det är kallt, medan ni där uppe ännu har snö liggandes. aw ^^

2009-03-24 @ 18:10:31
URL: http://cuoong.blogg.se/
Postat av: ANNA BENJII

De där klänningarna på Gina har jag också spanat in . Helt okej enligt mig :D

2009-03-25 @ 16:03:40
URL: http://annabenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0