tisdag - borde ligga i sängen just nu..

Andra avenyn, me like!
Hihi, jag tycker Roland är rolig, även fast han låg där nersövd. haha!
Imorgon har jag matteprov, uscha. Ska gå och lägga mig snart och
plugga till det, sen ska jag plugga lite teori också, om jag orkar,
eller så struntar jag i det idag, så kan jag koppla av innan jag ska sova.
Blä, jag känner mig såhär stressad nu som jag gjorde i februari då när det var
så himla mycke prov, då när jag inte kunde ligga ner och bara ta det lugnt,
och det känns som det är påväg att bli så igen. Suck!
Skrev jag förresten att vi bara går 27 hela skoldagar till? Låter helt otroligt, men det är sant.
Tänk va skönt! Eller, ja, det är 30 då, jag räknade från efter påsklovet. Det är bara en månad
såhär sammanlagt. Herregud vad jag längtar! Så, dom menar alltså att på 27 dagar har jag
2 no-prov, ett biologi och ett NTA, ett svenskaprov, ett engelska, ett spanska, ett eller 2 matteprov,
och säkert nå mer också. Jaja, dom har säkert planerat, kanske, eller något.
Jag måse läsa min engelskabok också, och bokredovisning inför klassen v 16. Jag hade visst fel, jag trodde
vi hade lov den veckan, men det var visst v 15. åhå :( Men jag har kommit på att jag har en bok som jag läste för
ett tag sen, men den kommer jag nästan inte ihåg, så jag lär nog läsa den lite snabbt igen. Man ska ju ha med så
mycket saker, värsta huvudpersonsbeskrivning, handling, författare, antal sidor i boken, OCH man ska läsa ett stycke
man tycker var bra eller så, :'o förstår ni vilket jobbigt liv jag har ?Plus, att jag borde ligga i min säng just nu
och göra klart mitt repetitionspapper, fast, det är inte så viktigt,men tills på fredag måste det vara klart för då har vi
B-delen. åh, mitt liv är jobbigt just nu. Nej, nu blev det såhär långt sista inlägg igen, jag förstår inte.
Men det kan bero på att jag inte orkar gå och lägga mig, därför jag skriver så mycket, haha , åh jag vet inte.
Sovgott!


Kommentarer
Postat av: Tess

Ja ska göra ett reportage för en lokal tidning och behöver lite hjälp från er alla bloggare..

hoppas du tar dej tiden att svara



varför började du blogga?

och vad vill du uppnå med att blogga, är det att skriva av dej eller har du andra planer?





ha en toppen Onsdag



kram

2009-04-01 @ 01:24:34
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Amon

Heej läs min blogg, fast jag känner int dig men ändå:)

Vem e roland???

2009-04-01 @ 13:28:56
URL: http://hellomotoraz.blogg.se/
Postat av: madde

blivit lurad idag?

2009-04-01 @ 14:43:56
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Daniella

Okej :) Hann inte med din frågestund!

2009-04-01 @ 17:12:46
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: Amy.C

ehe..aa..

aannrs med dig idag då?

2009-04-01 @ 17:34:51
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0