söndag - wipeout!

"danskjävel! " haha! Oj va jag skrattade!
Tittade ni på Wipeout? :') Det gjorde jag, fast bara sista halvtimmen. Det var iallafall första svensken
som vann idag, kul! Med en sekund. Ni som tittade
måste hålla med om att det var spännande på slutet?
Tänk vilken träningsvärk dom måste ha efter att ha vart med i det där. Uscha! :'o
Men, tänk va kul egentligen. Ba springa och hoppas att
man har turen på sin sida, haha!

Imorgon är det skola, hua! jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!
På onsdag har ag matteprov. Liksom yey, kul!
Men jag ska ha VG på det här provet har jag bestämt mig för.
Jag vet att ni tror på mig! :'D Men, jag måste faktiskt få det,
för jag har VG i det, men har fått 2 IGprov och ett VG, känns inte bra.. så nu ska jag SKA! jag skaskaska! :'D

Nej, nu ska jag gå och plocka ner all disk jag har på mitt rum,tror jag har 1 tallrik, 2 skålar, 3 glas eller nåt där inne (a) Men, så blir det när jag har kollat på film
en hel dag, ehe :'D Plus att mamma tog ner 4 glas från igår när anna var här (a')
Har även suttit och tittat i resekataloger idag. Åh , jag vill åka nu!
Men, det är inte förrän om ca 4 månader, suck! Jag tror det blir cypern, eller grekland. Nåt av det, hoppas jag på iallafall.
När jag hör " egypten" tänker jag på sand , sand och ännu mer sand, men så är det ju inte :'o det är ju värsta , såhär,
de ser ut som vilket land som helst :o Och turkiet tänker jag på typ, brunt, tråkigt, fattigt. Jag vet inte om det är så,
bara nåt jag har fått för mig, haha :)

Nej, nu måste jag sluta skriva.
Puss!

lägger in en underbar låt också.
jag är kär i den!



Darin - runaway



Kommentarer
Postat av: mimi with the pink blog

jasså, så kul! ja, jag ska med utomlands :)

till vietnam. hehe.

2009-03-29 @ 22:18:24
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: rebeca

hur har helgen vart? :) kram

2009-03-29 @ 22:49:27
URL: http://rebecanerman.blogg.se/
Postat av: Daniel

åååååh sööööödern!!

2009-03-30 @ 08:13:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0