söndag - hårfärg

hej !
Har inte uppdaterrat idag för jag har faktiskt inte haft tid.
Har inte vart hemma någonting, eller jo. I morse.
Vaknade vid 10, åt frukost och så, sen gick jag och fixade mig,
så åkte jag och mamma hem till mormor, och jag kan lova att det var
mycket skratt från det att vi gick ut från hennes radhus tills vi kom hem.
Oj så kul vi hade. Kan berätta lite kort om det.
Jag och mamma skulle åka hem, så stog jag och mamma ute, och mormor gick in till
köket och hämtade nåt, sen sa dom hejdå, så jag försökte stänga dörren, men det gick
inte, det var nåt som tog emot. Jag tog i ännu mera, sen hör jag mamma ge ut ett konstigt
ljud, så jag kollade upp på henne. Då fick jag världens typ hat-blick av henne typ som om hon
tänkte ' vafan gör du dumma unge'. Jag släppte dörren, sen började jag asgarva och mamma med.
Jag fick inte fram varför dom sagt hejdå, men hon tyckte jag var dum :( Sen skrattade vi hela tiden tills
vi kom till bilen, och där hände det lite saker som vi skrattade åt hela vägen hem, oj så kul vi hade!
Vi åkte även till Ica Maxi, och jag köpte hårfärg, så ikväll ska jag färga håret. Det blir väl typ snart :)

Nu ska jag gå och kolla på film.
Ha det bra.
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0