onsdag - ordningsregler bläsh.

Ja, nu har det kommit nya ordningsregler på skolan.
Och, en av dom är ' inge mobiltelefoner på lektionerna. Ingen Ipod eller MP3 får användas, undantag är
om elev pratat med lärare' typ. Med det menar dom, att man inte får använda mobilen till att lyssna på musik,
så dom tycker alltså att man ska gå och köpa en mp3 eller ipod då. kul, kul liv säger jag.
Jaja. Vi kan kanske förresten få igenom att vi ska få ha tuggummi på lektionerna. *hoppaaas*

Idag sista timmen hade vi iallafall hemkunskap, och jagvar med moa emelie och tilde. Vi gjorde pizza. Jummie!
Jag och Emelie stannade kvar ett tag för vi tiggde kanelbullar av Filip och Max, fast jag skulle nog säga smörbullar.
Usch så mycke smör dom hade, haha!
Jag lärde mig förresten att vika servetterm anette lärde mig emelie och tilde :'D

Hihi, jag är duktig (aa)

Jag följde med hem till Max och Albin efter skolan, sen kom pappa och hämtade mig vid 10 i 6.
När jag kom hem åt vi våfflor ! Åh va de är gott! Grädde och sylt, åh!
Har ni ätit våfflor? :)



Ikväll blir det iallafall Greys anatomy, men före det ska jag göra mitt kemiprov som jag ska
börja med när jag skrivit klart.
Ska även hämta lite glass, så jag har nåt att äta medans (a)

Jag tycker min pappa är snäll, ni vet att jag köpte OC säsong 1 för ett tag sen? Nu har jag tittat klart på den,
och pappa är så snäll, så han tänker köpa säsong 2 åt mig! :'D  Im happy! :D

jaja, nu måste jag börja med provet. tur att internet finns till hjälp, för jag glömde boken i skolan, tror jag (a)

ha en bra kväll
puss!


ehe, syslöjdens speglar shalala! x)
5 i 1 ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: härligt :) vad har du för dig då?

2009-03-25 @ 21:18:33
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: åh vad mysigt :)



jag ska snart sätta mig vid stationära datorn och spela lite spel tror jag..

2009-03-25 @ 22:05:07
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0