lördag - gamla låtar

Jag har kommit på att det är jättekul att hitta låtar man lyssnade
på för flera år sedan. Har inte ni märkt, att om man lyssnar på en låt jättemycket
så man kan texten, sen slutar man lyssna på den, men sen hittar man den igen,
då kan man texten fortfarande? Hur kan det vara så?
Lika med såna här ramsor, jag och några tjejer i klassen satt och pratade om de
i omklädningsrummet förut, exempel den här: aah aah aah, ah mini mini ma, makaroni
fifti fa, ama sa sa sa , ama ga ga ga , 
fast allting sitter liksom ihop. Den hade jag inte
tänkt på på flera år, men jag kunde den utantill, även fast det är sån grymt konstig text,
om man ens kan kalla det text, haha!

2 låtar som jag typ älskade för ett par år sen


mattias svensson - du är så

supreMe A.



Skriv gärna någon låt ni lyssnade mycket på förr som ni har hittat igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0