tisdag - prao dag 2

Jobbig dag ahr det varit idag kan jag lova er!
Herregud :'o  Jag är typ helst slut. Eller, nu börjar det faktiskt bli
bättre. Men iallafall. Jag har skalat över 3 påsar morötter , det var jobbigt (!!!!!!!!!!!!!!!!!)
som bara den. Och jag hade ju världens bästa skalare också. Typ, inte.
Men det var kul iallafall. Ganska mycke folk var det också. Mer än igår, kan jag lugnt säga, haha!
Imorgon skulle vi få baka en massa saker, eller ja, typ morotskaka, kladdkaka, och så va de 2 saker till
tror jag. Jag tror att han, som Husse (?), vi säger så, men han stavas nå konstigt, har vart vikarie för
oss i skolan, men jag är inte säker, fast jag känner igen han, och han kände igen mig och Angelica sa han.
Hm,känns inte så bra, för jag har bråkat med alla mina vikarier.. shalallaal.. ._.
Det var en lång dag idag, vi kom dit till 9, fick gå hem 20 över 3. Men de va mycket att göra, herregud. Torka alla
borden också. Mina fötter gjorde jätteont ett tag där kan jag lova.
Men, det är skönt iallafall att slippa skolan.

Mamma fyller idag , grattis mami!! :'D
Hon kommer hem klockan 8, Då ska vi äta varmamackor och mys.
Jag tror förresten jag ska ställa in min språkresa. Har pratat med både mamma och pappa nu,
eller jag smsade mamma idag när jag & angelica satt och tittade i resekataloger.
Liksom, jag åker hellre med familjen än att jag ska åka själv och bara lämna allt här hemma.
Ni hör väl hur de låter? Men , det är inte helt säkert än, men jag tror nog jag stannar hemma.

Ikväll blir det en tidig kväll tror jag. Ska gå och duscha efter vi har ätit, sen ska jag
gå och lägga mig. Till klockan 9 ska jag ligga i sängen , för då är det Andra Avenyn (a)
Borde ut med hundarna, kan göra det först, sen går jag och duschar, sen äter vi. Yej, dom får anpassa sig
lite efter mig (a')


Kommentarer
Postat av: frida ♥

jag tycker du ska åka. fatta vilken upplevelse :o<33

2009-03-17 @ 21:37:05
URL: http://kommundhilfmir.blogg.se/
Postat av: Alexandra

kul med prao:D

2009-03-17 @ 22:51:29
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: johanna

Nästa vecka ska jag praoa :D

2009-03-18 @ 11:07:05
URL: http://jooohannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0