fredag - mina dagar

Oj vad dålig jag är på att uppdatera nu för tiden har jag kommit på.
Men igår var jag på stan och shoppade lite med Marre. Köpte faktiskt saker
jag behövde den här gången, det är inte ofta det händer. Kors i taket - typ :)
Iallafall, här är det jag köpte.

gråa mjukisbyxor. stadium. 199 kr
vit tanktop. gina tricot 99 kr
en röd och en svart t-shirt på stadium. 2 för 149kr.
Grå tröja från Gina Tricot 129 kr
= 576 kr, + ett värdekort för 100 kronor, så, jag gjorde av med 676 kronor igår.
men men , det var bara skaker jag behövde :')


Idag var jag i skolan, var riktigt mysis, dom gråa byxorna på bilden ovan, den vita tanktopen,
och en svart tjocktröja från bikbok. underbart skönt kan jag lova!
På gympan var det valfria aktiviteter,  jag och några till körde platt-bandy. haha !
Jag har kommit på att jag hatar, verkligen hatar svansleken. Blä!
Nivet, då när man har ett band på rumpan, såhär, innanför byxorna, och sen ska man springa runt och
ta dom där av varann, fyfan, jag hatar det, Känns så dumt ! :o  och de är ju vissa i min klass som är så
roliga och sätter den i fram ist för bak, speciellt killarna, hm. Då tror dom tydligen att man inte ska ta banden av dom,
men dom har ju byxorna på sig, så , så farligt är det inte.
Sista timmen hade vi elevens val, och jag har svenska. Satt med Marre och Max hela tiden, så sköna människor så det
finns inte, ihi! :) Nu är Max i Falköping(?) för han är på tävling. Han och Albin håller ju på med brotting som jag
kanske har nämnt förr. Albin är inte med, för han är sjuk, men Max är där , och kommer hem på söndagkväll. Bajsunge!

Nu är det helg iallafall, och det är skönt ! Tror jag ska gå ner och titta om vi har nåt gott i skåpet
där vi brukar ha chips och sånt snart, sen ska jag ligga och tjocka hela kvällen :'D
Jag har börjat med det där jag pratade om förr, att jag bara ska äta godis på helgerna. Jag känner mig duktig här! :')

Nu ska jag gå ner och leka inbrottstjuv i vårat godisskåp (a)


Förresten, Till på torsdag har vi en NO-läxa, där vi ska spela upp en låt som påminner oss
om någonting. Jag vet inte vilken jag ska ta , har så många låtar så det är inte sant! All min musik påminner
mig om nåt , så jag skulle egentligen kunna ta vilken som helst.
Men nu vill jag veta, är det någon låt som betyder lite extra mycket för er, som ni kanske höjer volymen lite
extra när ni hör? Skriv den till mig då! Tacksam om så många som möjligt svarar :)


Min födelsedagstårta -)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mums tårta! :)



Grattis i efterskott!

2009-03-06 @ 19:45:17
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: anna wennerblom

sara löfgren-starkare (:

2009-03-06 @ 23:13:44
Postat av: emmamaj

gott med tårta (:



sv. tack så mycket (:

2009-03-07 @ 01:13:52
URL: http://eiw.blogg.se/
Postat av: minaya

Hej. Tänkte att jag skickar en tidig Lördagshälsning till dig. Ska göra det till en tradition har jag bestämt mig för. Att sprida lite glädje :D

Hoppas din lördag blir mysig.

Kram

2009-03-07 @ 03:11:08
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: sadia

gott med tårta! :)

2009-03-07 @ 11:08:28
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fick du något fint?=)

2009-03-07 @ 11:54:24
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: Erica,

looking good! :D

2009-03-07 @ 13:31:22
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: minaya

Mumms :D

2009-03-07 @ 16:40:44
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0