måndag - prao dag 1

Söndag*

Vid halv 1 gick jag och mötte anna, sen gick vi hem till mig och pratade, och
sjöng singstar, sen blev det stan.
Ni vet mina tofflor jag skulle köpa i fredags, dom skulle jag ju hämta på lördagen eller
söndagen, det spelade ingen roll sa hon, så jag bestämde mig för att hämta dom då,
men dom var fortfarande i källaren. Kul. Så hon bad mig komma tillbaka någon gång i veckan
på eftermiddagen. Vi gick runt lite på stan, sen gick vi till donken och satt där.
Kvart över 4 gick annas tåg, och jag åkte hem och la mig i min säng och tittade på OC till 12. (a)
fast, de blev en paus då de va Wipeout. Jag gillar det starkt! :')


Anna baby ;*
______________

Måndag*
Ja, det är ju idag, men ändå. Min dag började 07.27. Då vaknade jag av min väckarklocka.
Jag kunde inte stänga av den först för min arm hade somnat, och kunde inte styra min hand, men fick ner
mobilen i sängen och den låg vid örat, tror jag blev döv för ett ögonblick, eftersom signalen blir högre och högre,
men tillslut kom jag upp. Gick till bussen 10 i 9, och Angelica hoppade på nästa busshållsplats, sen bar det av
till praon. Det var rätt bra, men hoppas att det är mer folk där imon, för det var ganska dött , iallafall sista
halvtimmen. Då var det tomt, haha! Vi kom dit vid halv 10, fick sluta ungefär kvart över 2. Jag och Angelica
gick runt lite på stan och så, och jag köpte mina tofflor! Fast , vi gick dit det första vi gjorde, och då var
dom fortfarande kva ri källaren. Suck säger jagb bara! Men vi skulle komma tillbaka om ca 20 minuter sa hon,
så vi gjorde det, då fick jag äntligen köpa dom. Har dom på min nu jag (a) Hur sköna som helst! Dom har sula också,
så dom är bra för min häl som bråkar lite med mig :)
Vi åkte hem från stan 20 över 4, då vi åkte till skolan för vi skulle hämta saker i våra skåp.
Sen åkte jeg hem, och har bara tagit det lugnt, fast egentligen inte. Jag vet inte vad jag har gjort faktiskt :o
Läskit! :o
Jaja, imorgon är det prao också, börjar 9. Ska väl upp, tidigt. Vet inte när. Behöver inte duscha då iallafall,
det är ganska skönt :)
När vi gick på stan idag så gick vi in på Wedins, och jag hittade ett par jättejättesnygga stövlar, 499 kr.
Dom blir mina när jag fått mitt barnbidrag kan jag lova er! Jag blev tillomed lång i dom (a)

Dålig bild, men dom är jättefina i verkligheten!
För er som inte förstår så är det både och och angelica
på bilden, haha :)


Nu ska jag gå och gå med hundarna en sista gång , sen ska jag
lägga mig och titta på OC och äta någonting :)


Förresten, förlåt att jag skriver så lite nu för tiden, men jag hinner inte
har jag kommit på. Jag har fullt upp på dagarna, + att min data är jätteseg
och det går nästan inte att komma in på den ._.
Men, jag skriver lite då och då. Fortsätt håll utkik efter uppdateringar! :'D
Sov gott cuties!


Bilder från Praon med Angelicababy ;*
kommer sen , nån gång. Antingen är det min data
eller blogg.se som bråkar med mig riktigt mycket,
eller kanske båda 2 ._.



Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar: awu tack så mycket, lägger till dig på direkten! :) annars allt braa? :P

2009-03-16 @ 23:07:45
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Dragana

Jätte fina stövlar! Hur lång är du annars då, utan klack?



(Svar: Ja då, min dag har varit helt okej. Lagom saker att göra. Hehe.)

2009-03-17 @ 01:50:35
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via BLOGLOVIN? isåfall lägg till mig och skriv när ni har gjort det så lägger jag till er direkt! :)

2009-03-17 @ 14:38:18
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Debela

va fina dom stövlarna var.. verkligen..

2009-03-17 @ 23:28:19
URL: http://debela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0