ayo technology

Jag har precis duschat,
ska fixa mig litegranna nu. Sen bär det av till GHU.
Ikväll blir en tidig kväll, det känner jag. Och imorgon
ska jag till skolan. Då ska jag fortsätta på min klänning som ingen av er vet att jag
håller på med på slöjden, men nu vet ni. Det ska bli en ballongklänning i typ jeanstyg,
vi får väl se hur det blir. Men jag var tvungen att göra ett stort arbete för att kunna få MVG
nu till sommaren, men det känns inte riktigt som jag kommer hinna klart, men vi får hoppas iallafall :)

Ni vet Milows ayo technology, den är superbra tycker jag.
Värsta radiohiten ;)


Nej, nu måste jag fortsätta fixa mig.
Förresten, jag hostar inte lika mycket längre, och jag har inte lika ont i halsen! :D
Har bara ätit 4 halstabletter på hela dagen -)
 
jaja, skriver nog när jag kommer hem


ha det bra
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0