elevensval

Sitter på elevensval nu jag, med Annie och Angelica.
Rikigt  skoj :)

Hade idrott nyss, eller ah, klockan 12. Jag tog en överdos av astmasprayen,
för jag var verkligen tvungen, och jag blev helt galen.
Skrattade åt allting.
Vi läste en historia på svenskan om en svan, eller , den hette ' Svanen'.
Det handlade om 3 killar , 2 'tuffingar' och en liten , smal , väluppfostrad kille
som dom var jättetaskiga mot. Dom sköt en svan, och sa åt Peter att gå ut i vattnet och hämta den.
Sen satt dom fast vingarna på honom, tvingade honom att klättra upp i ett träd, och sen skulle han hoppa ner
'mot vattnet. Då såg typ hela staden det, så alla pratade om det. Och vi såg en svan, eller , det var egentligen
en fiskmås, men iallafall. Och jag ropade : Kolla! där är peeeeeeeeeeeter!
angelica började asgarva , haha ! Det var superkul :D

Jag borde egentligen göra so-arbete, men jag är jättetrött, så jag sitter nog bara här och tar det lugnt :)
Ikväll åker jag till anna, eller jag åker med 16.15 tåget. Stannar där över natten, sen kommer vi till gäv le på

lördag tror jag :) Så, ni kommer troligen inte höra av mig på ett tag igen (a'

jaja, ha det bra!
puss



ge miig! jag är hungrig :(


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mmm men man har sina upp och ner gångar hela tiden:) ibland känner jag bara att jag vill lägga ner bloggen för alltid och slippa skriva i den. Men skulle ajg göra det så skulle jag sakna den istället de gånger man inte har något att göra!



uscha, jag är också förskyld :( vi får krya på oss!

2009-05-18 @ 11:46:38
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jamen precis!=) de låter kung :D

2009-05-18 @ 12:11:18
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

nja sitter o kolla rpå lite olika objektiv oså=) ska plugga nu typ=) sj?

2009-05-18 @ 13:08:05
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0