en dag på stan med isa

Hej!
Jag säger bara det,  solen är en bloggares värsta fiende!
Men, nu har jag duschat, så nu tänker jag inte gå jut och
bli sjukare än vad jag är.

Gårdagen tillbringades  med Max Albin och Matilda. Riktigt mysigt.
Spelade kubb, stog vid brasan ett tag, sjöng singstar och tittade
på film. Och jag somnade mot max, ganska mysigt (a'

Idag var jag ner på stan med Isa, det var supertrevligt.
Jag shoppade lite :D
Jag köpte
en mineralfoundation, kicks, 149 kr.
tunika, gina, 49 kr,
bh, h&m, 129 kr,
shorts , h&m, 79 kr,

sen fikade vi på flanör. Jag köpte en fanta och bärpaj, otroligt gott kan jag lova er =)

här kommer lite bilder från idag


fint klotter där också..


isasötis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0