skoldag , och så

Skolan idag var väl okej. Men jag har haft superont i halsen.
Usch. Men sista timmen hade vi hemkunskap, vi gjorde bullar.
Jag och Angelica gillar bulldeg , stort + i kanten på henne! :)
Sitter och äter några bullar som vi gjorde.
Gott kan jag lova ! :D Skulle vara gott med lite fruktsoda också.. hmm..
det finns nere, men jag orkar inte gå ner och hänta. Men då är
jag lite nyttig, right? :D

Efter skolan åkte jag och Isa ner på stan och tittade på avslutningskläder, men vi hittade ingenting :(
Fast vi kom överrens om att vi skulle kolla på kläder när vi kom till Sthlm ist :)

Imorgon är det sista dagen på skolveckan, grymt skönt! sen är vi ledig torsdag , fredag,lördag, söndag och måndag.
För vi har kompdag hela dagen, eftersom vi hade öppethus på en lördag, då vi var tvungen att vara där :)

Nu ska jag lägga mig och titta på någonting på tvn, och bara slappa. Jag är så trött,
Och så sjuk. Usch.


Haha. Albin Jag Max och Anna på crusingen (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0