19 dagar!

Godmorgon sötnosar! :*


Jag har sovit ruggit bra inatt, men jag
hade lite mardrömmar, men annars var
det bra :)
Haha, pappa är ju knasig.
Han jobbar natt , och brukar alltid sova
när  jag går upp. Jag gick ner när jag var
alldeles nyvaken och såg att vardagsrumsdörren
var stängd och att teven va på. Jag funderade
vad det var, sen öppnade jag dörren och såg att
pappa satt och titta på teve klockan halv 9 :o
Jag frågade vad fan han gjorde uppe, kanske
inte så trevligt, men jag fick värsta chocken,
då berättade han att han hade skjutsat mamma
till jobbet eftersom vi bara har en bil, haha.
Så, han har suttit där och kollat på teve sen kvart över 6,
när han hade möjligheten att lägga sig och sova! :o
Konstig människa det där.

Iallafall så är det sista dagen på praon idag.
Häärligt! (y)
Efter så åker jag ju somsagt hem till mormor :)

Hoppas ni får en alldeles underbar dag!
Och ni? 19 dagar kvar till julafton! :]

Kram Malin

slänger in en låt också! :)

Takida - Handlake village



Kommentarer
Postat av: Liene

hahaha, din pappa var lite onstig, men tror alla männsikor är lite annorlunda på sina sätt:P

Ha en bra sista dag på praot!



Och takida är bra:)

2008-12-05 @ 10:57:56
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

Tack så jätte mycket =)

2008-12-05 @ 16:58:51
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0