400!

400 besökare nu!
Äntligen! :'D
På mindre än en månad :') Tack så mycket alla som har besökt min blogg!

Just nu så sitter jag här, och nästan somnar.
Jag förstår inte, jag är så trött.
La ner huvudet på bordet nyss, och höll på att somna.
Usch
Har fått en underbar låt iallafall, hade den som favorit förut, sen tröttnade
jag på den, och nu är den bra igen!
jag vet att när jag var mindre och tittade på Stuart Little 2, vart jag förälskad
i låten! Och, nu är den en av mina favoriter igen (:



Jag sa ju att jag skulle se andra avenyn, men jag har inte gjort det än.
Kollade på svensson svensson istället, haha. Gustav är störd :)
Jag ska iallafall kolla på andra avenyn snart tror jag,
sen ska jag äta, sen blire OTH om jag inte somnat före.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0