Dålig uppdatering

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp hela dagen igår och idag,haha:)
Igår var jag och Anna hos Max och Albin hela kvällen, kom hem vid halv 11/11 och gick
och kollade på film för vi var jättetrötta :)
Idag gick vi upp halv 9 för vi skulle med bussen 10 i 10 till Valbo med Max och Albin :)
Där var det trvligt men rätt jobbigt (;
Köpte 2 jeans på JC och en tjocktröja på BIKBOK. Jeansen tillsammans kostade 650 kr, ganska
billigt tycker jag :)

Nu sitter jag med Anna igen! Hon skulle egentligen åkt hem idag, men hon stannar en natt till :)

Här kommer lite bilder (:












Snygga, yeahj! :D

Puss Malin




Kommentarer
Postat av: Milla.

fina bilder :)

2008-12-27 @ 20:04:21
URL: http://honungssmula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0