Dåligt humör.

Ja, jag ska inte skriva så mycket nu,
för jag är på jättedåligt humör.
Usch.
Imorgon är det prao också. Kul..
Sista dagen iallafall, skönt!
Sen äre helg , ännu skönare!

Ska hem till mormor och baka pepparkakor :]
Så, då åker jag direkt från Workout hem till henne,
alltså kommer det bli en sen uppdatering imorgon,
bara så att ni vet. Men jag skriver när jag kommer hem,
och antagligen kommer det bilder också.

Snart ska jag gå och lägga mig och glo film eller
nåt och bara komma från allt socialt ett tag.
Kram!


Kommentarer
Postat av: frida

JAG ÄR LÅNG

JAG ÄR LÅNG

JAG ÄR LÅNG

JAG ÄR LÅNG

JAG ÄR LÅNG

JAG ÄR LÅNG

JAG ÄR LÅNG

JAG ÄR LÅNG

JAG ÄR LÅNG

JAG ÄR LÅNG

så de så. -)

2008-12-04 @ 21:49:27
URL: http://kommundhilfmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0