dan före dopparedan

Jaa... nu ska jag sätta igång med att bada hundarna,
men först måste dom ut på promenad.
Har inte vart ut någonting idag, men jag kände på rutan och
det verkar vara rätt kallt , det är ju bra :)

Imorgon är det julafton och jag får min systemkamera!! (:D:D:D:D:D)
Gud så jag längtar! Om 24 timmar har jag fått den!hahaha :)

Jag har suttit här och redigerat lite bilder, känner mig stolt :)
Men nu får bara se 2 stycken (:


Erkänn att dom är otroligt söta båda 2 ? :) Kan ni gissa vem som är Max och vem som är Albin då? ;)



Bilden säger allt gumman. Finns ingenting vi inte klarar tillsammans!


Jag vet att ni gillar't! :D

Puss

Kommentarer
Postat av: A N N A M E L L I T A



Åhh vad roligt att få en systemkamera! :)

2008-12-23 @ 12:57:28
URL: http://annamellita.blogg.se/
Postat av: anna wennerblom

ja, tillsammans klarar vi allt !

ingenting vi inte klarar.

vi livet ut,

glada som ledsna dagar bby!<3

2008-12-23 @ 14:00:37
URL: http://annawennerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0