Det var ett sorgligt avsnitt!

Tittade på Grey's anatomy nyss. Gud va sorgligt det var!
Usch,
och när gubben försökte hålla tanten vid liv, asså åh!
Jag höll på att börja grina.
Och sen det där med Denny.. alltså usch!
Men det är ju en sån bra serie!
Snart ska jag gå och lägga mig och kolla på teve eller så,
för jag har grymt ont i magen. Blä.

Vet inte när vi börjar imorgon, André sa ' när ni vaknar , det är en bra tid '
Så, ja.. det känns ju jätteseriöst.. Men ja, vi får väl se.

Har haft 32 besökare idag , och jag har inte suttit så mycket
vid datan. Jag kan säga att, jag gillar det här! Jättemycket! :)
Ni verkar ju gilla min blogg,och det är det som är meningen.

Ni som ställde frågor igår, fick ni svar på det ni ville?
Skulle vara kul att få reda på det.

Isa svarar inte på mitt sms, så jag vet inte när vi ska börja.
Ställer väl klockan på halv 9 så får vi se då.
Skriver inlägg imorgon som vanligt :)
Nu ska iallafall ta mina söta hundar och gå
och lägga mig och mysa med dom!

Imorgon är det den 4 december,
vilket betyder 2 dagar kvar av praon,
och 20 dagar kvar till julafton! :D


Godnatt, hoppas ni sover gott inatt!:)




Underbar låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0