DH

Hejsan.
Jag har precis varit ut med hundarna en sista gång.
Tittade på Desperate Housewifes, synd att det var
sista avsnittet på säsongen. Så är det med alla
program nu. ' Sängsongsavslutning' blabla :o

Har faktiskt kommit rätt långt med min stickning nu jag!
Eller ja, allt är ju relativt (:
Imorgon är det skola, börjar 08.25, så hinner nog skriva
här innan jag går, om jag inte sover över vill säga (:
Men jag tror att mamma skulle ringa och se till så att jag
var vaken.
För,nu får jag abslout inte komma försent nå mera när vi
har mentorstider på morgonen, då kommer jag sitta kvar
på sista dagen på den här terminen. Det är ju kul..
Om man kommer försent så får man sitta kvar när vi har
komptid, vilket vi har eftersom vi går på mentorstider typ,
3 gånger i veckan, haha :) Bra förklaring, jag vet! Det är någonting
jag är typ bäst på , förklaringar alltså :') åhå xb

Jag tror att jag ska gå och lägga mig snart, så att jag är pigg tills imorgon.
Och då har vi gympa, och vi ska dansa, hahaha. Oj så kul!
Jag kommer nog kunna vara med, eftersom jag mår bra nu :)
Aja, vi får se. Kul kommer det vara att se hela underbara klassen dansa
iallafall, jenka och sånt kul! ;) Sån rolig musik alla danserna, haha (:
Kommer kanske bilder från det imorgon, men ingenting säkert, komihåg det (:
Kul kommer det bli iallafall hoppas jag (:

Nu ska jag sätta mig och läsa igenom det jag skrev igår, sen ska jag
gå och lägga mig och titta på O.C tror jag.

Förresten, fick 900 besök idag jag! :]
Och, det söta besöket var Frida. Sån underbar flicka kan jag lova! :)


Nu måste jag sluta skriva, även fast jag skulle kunna skriva hur länge som
helst här haha :)

Hoppas att ni har haft en bra dag,

godnatt

Kommentarer
Postat av: caroline

haha då vet jag vilka de är ;d man svänger in på den vägen, och sen andra huset till vänster?:)

2008-12-09 @ 22:44:13
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0