fjärde advent!

Godmorgon alla söta!
Hoppas ni har sovit gott :)

Jaa.. kvällen var inte sådär jättebra igår om
man säger så.. men mamma har pratat med pappa
nu och det här löser nog sig, tror jag. Annars så flyttar
jag härifrån. Men, det är ingenting som ni ska behöva veta.

Jag ska snart gå ner och smaka julskinkan som mamma
tillagade igår. Yummie! Rostad macka med skinka och
rödbetssallad! Oh vad jag älskar julen!

Nu är det bara 3 dagar kvar till jag får min underbara
systemkamera också. :'D
Den är efterlängtad!

Hur många tror att det kommer bli en vit jul?
iiiinte jag ! :o
Men, man kan ju alltid hoppas :)

Det blir frukost här vid datan idag, tänker inte äta nere med dom.
Det blir bara värre då skulle jag tro.

Vad ska ni söta hitta på idag då? :)
Något kul inplanerat? :)


Imorgon kommer svaren på era frågor.
Kom igen och ställ en massa frågor så det bara rinner
ur öronen på er! :D


Puss


Tänk så härligt om det skulle se ut som det gjorde den 13 december!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tänk om vi skulle få en vit jul, underbart!

2008-12-21 @ 10:58:28
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Malin

åhå vad gott med julskinka!

bjuder du? :)

2008-12-21 @ 11:34:49
URL: http://selmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0