Frågestund med malin larsson!

Här kommer svaren från frågestunden! :)

1. Vilket ord är ditt favorit ord, eller det ord du ofta säger?
- Haha, det är nog.. ' men är du cepe i huve eller ? ' , 'damp' , 'åååååh' , ' sällan ' ,

2. Vilken är din naturliga hårfärg?
- Oj.. jadu, jag vet inte riktigt, mörkblond/ljusbrunett tror jag, om jag ska vara ärlig så vet jag inte , haha.

3. Vad önskar du dig i julklapp?
- Önskade mig en systemkamera och en laptop, och nu vet jag ju att jag ska få en systemkamera, men det är väl pengar och så, så att jag kan samla på mig pengar till en laptop, haha!

4. Vad tittar du helst på ; Nickelodeon eller disney channel?
- Disney Channel :)

5. Vilka är dina favoritbloggar?

- Förut följde jag Blondinbella och Kenza starkt, men inte nu längre. Efter det att Bella fick sitt eget 'program' har jag helt tappat förtroendet för henne. Kenza läser jag rätt ofta. Annars är det mina kompisar, Anna och Frida. Sen är det några bloggar jag besöker och läser när jag svarar på deras kommentarer och så :)

6. Pluggar du?

- Jag går i grundskolan, åttonde klass.

7. Vad är din favoritmat?
- Oj.. det är mycket, men julmaten! :D

8. Vad står uppskrivet på din önskelista?
- Det är inte så mycket, systemkamera, laptop, pengar (:

9. Vad önskar du dig mest av allt i julklapp?

- Mest av allt är nog en laptop :)

10. Vilka teveprogram följer du?
- Andra Avenyn, One Tree Hill, Grey's anatomy, Desperate Housewifes :)

11.Tror du att det finns liv på andra planeter?
- Ja det tror jag. Jag vet inte hur jag har tänkt, men jag tror att det finns liv någonstans, och att dom som bor där ligger mycket längre fram än oss i utvecklingen :)

12. Hur föredrar du att fria jul?
- Jag är helst hemma med min släkt , kanske ut på kvällen och träffa kompisar. Men för mig är julafton en lugn dag som man ska umgås med sin familj, släkt och vänner.

13. Din pojkvän du hade, vad heter han och hur länge var ni tillsammans?

- Han heter Nils. Sammanlagt var vi tillsammans i 6 månader och 4 dagar för att vara precis.

14. Hr du några syskon?
- Nej, det har jag inte.

15. Hr du bra betyg i skolan?
-
Ja det tycker jag, jag är inte missnöjd, men inte heller jättenöjd.

16. Är du den romantiska tjejen som är inne och myser, eller hon som helst är ute med folk samtidigt som du är med din pojkvän?
- Jag är lite blandad faktiskt. Men för det mesta är jag nog den romantiska skulle jag tro. Men det är ju alltid mysigt att vara ute med lite andra folk lite då och då som omväxling :)

17. Vad skulle du vilja bli när du blir vuxen?
-Inredare eller veterinär har jag funderat på :)

18. Vilken slags filmer tycker du om? Drama, action, romantik etc.?
- Jag gillar nog mest komedier, drama, lite romantik, jaa, typiska tjejfilmer.

19. Hur länge har du hållt på med hundar?
- 4-5 år, men har bara haft egen hund i snart 2 år.

20. Känner du dig någon gång tvingad av att skriva blogg, eller har du alltid lust för det?
- Nej, aldrig tvingad. Jag älskar att skriva här, och gör det för min egen skull. Skulle inte göra det om jag inte kände för det.

21. Du och dom där tvillingarna, Max och Albin, hur länge har ni känt varann?
- Vi kände varann när vi var små, sen lärde vi känna varann när vi började i 7an ännu bättre.



Tack för alla frågor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0