Frågestund med mig!

Ja, nu är frågestunden avslutad, och här kommer svaren på era frågor.

När började du blogga?
- Jag började någon gång i somras, men då skrev jag bara något inlägg lite då och då.
Jag började vara aktiv 7 november ungefär.

Varför började du blogga? Vad är det du vill uppnå genom bloggen?
-Jag började blogga när jag blev sjuk, när jag var hemma i 3 veckor, för förkylning , halsfluss, lunginflammation.
Jag kände att jag ville göra någonting på dagarna, så jag startade upp min blogg.
Jag har ingen aning om vad jag vill uppnå med bloggen, men jag vill väl bli igenkänd litegrann, jag vill att folk ska tycka om att läsa det jag skriver. Jag vill förmedla glädje och lycka, tror jag.

Har du ont av att ta mediciner? asså typ tabletter och sånt, jag hatar att ta tabletter, nu när jag har öroninflamation så måste jag ta 4 st morgon och kväll i 5 dagar.

- Nej. Det stör mig ingenting. Jag får ju inte ta medicin så mycket, mest på våren då jag är pollenallergiker. Så det gör inte mig
någonting att ta medicin, bara jag vet att jag kommer bli frisk så.

Hur länge har du bloggat?
- som jag skrev här tidigare, ungefär sen den 7 november har jag varit aktiv.

Varför började du?
- Det var när jag var hemma och var sjuk i 3 veckor och jag ville ha någonting att göra på dagarna, efter det har det bara flutit på. Om jag inte skriver på en dag kliar det i fingrarna, så jag är nog ganska bloggberoende om man nu kan vara det.

Favoritoutfit?
-Jag har många favoritoutfiter. Det är mest tights/leggins och en snygg tunika, eller jeans och någonting snyggt över, linne och en tjocktröja, långärmad tröja eller så. Det är olika. Om jag bara går hemma, då går jag oftast i mjukisbyxor och en stor t-shirt eller en tjocktröja.

Vad är den pinsammaste saken du gjort?
- Hmm.. jadu.. jag vet inte.. jag har nog gjort väldigt mycket pinsamt, eller inte så mycket pinsamt, jag vet faktist inte.
Eller så är det så att jag gör bort mig hela tiden så att det inte är någonting jag lägger på minne.

Vad är det bästa du vet?

- Det bästa jag vet är nog mina vänner och hundarna skulle jag tro.
Någonting som får mig på jättebra humör, det är när jag kommer till agilitybanan på somrarna och solen steker på gräsplanen.
Det är underbart!  Och med kompisar kan det vara från att vara ute och härja på byn till att bara vara hemma med några vänner och bara titta på en film eller bara ta det lugnt. Jag tycker om väldigt mycket saker.


Hoppas att ni fick svar på det ni ville!
Kul att det var så pass många som ställde en fråga! :)

Kommentarer
Postat av: Jannie

vad skulle du göra för en miljon?

2008-12-02 @ 23:37:40
URL: http://chirlii.blogg.se/
Postat av: Liene

Missade att fråga nåt, men kul var det att läsa det här iaf:)

2008-12-03 @ 22:42:23
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0