Gävlebocken är borta


Bilden är från arbetarbladet.se



Ja, bocken brann inatt. Kul liv folk har? Kan den inte bara få stå ett år iallafall?
Stog över jul iallafall, bra gjort det :)

Jag sitter här och lyssnar på lite musik, ska gå och göra mig iordning snart för jag duschade alldeles nyss :)
Anna kom nu och har duschat hon med.
Vi ska bara fixa oss, sen ska vi ner på stan, för jag måste köpa ett linne :)
Vad ska ni göra idag? :)

Idag åker Anna hem, tråkit kan jag lova . Gud så tomt det kommer bli! :o

Jag ska nog bara ta det lugnt idag tror jag, kanske gå ner i källaren och ta ett bad eller så.
Gud så skönt!

Jag lovar att jag ska bli mer aktiv nu, jag lovar! :)

Ha en superbra dag!
Bilder på kläderna jag köpte igår och idag kommer senare! :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vf har du lösen på BDB :(

2008-12-28 @ 14:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0