Godjul på riktigt, nästan :)

Nu har jag och mamma vart ute med alla julkort,
och satan va kallt det var! Gash! :o
Hundarna fick sig en rejäl promenad iallafall :)
Jag gick och tränade Gero nästan hela tiden ,
haha :)

Och GODJUL på er allihopa, klockan är ju faktist efter 12 (;
Om kanske , 11 timmar har jag systemkameran i my hands! :D
Haha! Gud så jag längtar!

Nu ska jag gå ner och sköta om mitt ansikte, ( ta bort smink)
och sen blir det att somna till en film, så att det snart är morgon och
så att jag snart får min systemkamera! :)

Hoppas att ni har haft en bra dag,
puss, och godjul!

Kommentarer
Postat av: johanna

God Jul! :)

2008-12-24 @ 02:07:51
URL: http://jossehannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0