halv 5

Nu har jag gått med hundarna, gett dom mat,
ätit själv. ja, och nu sitter jag här.

Klockan halv 5 ska vi till veterinären med Moa..
vi får väl se hur det går.
Ska undersöka henne och så. Vi får väl hoppas på
det bästa.

Jag ska gå ner och lägga mig och bada tror jag,
är genomfrusen!

Jag blir seriöst tokig på Gero.
Han tycker ju inte om mat speciellt mycket ,
och idag ställde jag fram till honom, och så satt jag
och matade Moa. Men Gero vägrade äta.
När jag hade matat Moa klart så började Gero spy för
han var så hungrig. Liksom, IQ ? ;o
Så, jag fick ha in mat i hans mun, så att han skulle få
någonting i magen.
Alltså, jäkla problem med maten i våran familj har jag kommit
på :o

Nu ska jag gå och leta på en skiva som jag ska lyssna på när jag badar
Ha det superbra allihopa!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fasen vilka söta små vovvar :D!

Är det Collies eller Shetlans sheepdog :D?

2008-12-29 @ 19:09:30
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0