Hemma igen

Ja, nu är jag hemma.
Praon var ganska okej idag.
När vi kom så satt vi oss ett tag,
sen ropade Andreas på oss, och visade
en skurhink, igen.
Men denna gång var det disktrasor där i,
Vi skulle damma på lister och så.
Men det gick rätt bra.
Sen skulle vi ta spinningrummet och korridoren där och så.
Det var tomt i spinningrummet ( där dom har löpband, träningscyklar,
spinning ) så vi började cykla lite :)
Sen gjorde vi klart, sen lämnade vi hinken i kassan där André satt.
Vi gick direkt tillbaka och började träna:)
Så, nu har man bränt över 100 kalorier då! haha :'D
 
Och vetni? Det är fortfarande vitt ute! På träden och allt! :)
Så underbart fint tycker jag! :)

Jag tror att jag ska åka och klippa mig någon dag,
för mitt hår är vidrigt nu! Usch, och inte går det att göra
någonting med det heller för det är för tjockt och tungt..
Tror att jag ska klippa upp det lite, för då blir det lite bättre (:

Vad tycker ni? Ska jag färga håret mörkblondt eller ska jag ha som
jag har nu?


Lite senare ska jag ner på stan och fika med Kristin.
Känns som att det var år och dar sen jag träffade henne!
Och, det var det väl också, eller ungefär ett halvår sen eller nåt! Fytusan! :o


Gero och Rocket ( min kusins hund )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0