Home sweat home

Nu är jag hemma, och klockan är strax efter 1.
Skönt med tidiga dagar.
Idag hade vi inte så mycke att göra.
Men, vi fick 300 kronor av André att gå ner på stan
och köpa en ny kalender och nå småblock.
De tog typ 40 minuter eller nåt.
Det var 2 killar som typ följde efter oss! :o

Påväg hem köpte jag mig en baugette som jag åt
på bussen. Gott kan jag lova :)
Nu sitter jag här och lyssnar på musik.
För tillfället är det Takida - Curly sue.

I eftermiddag ska jag träffa Marre en stund.

Förresten. Är det någon som vet vad man gör med
en hund, en hane, som inte äter? Eller, han äter,
men jättedåligt, och ibland får man vänta ett tag tills han
äter, och för det mesta så äter han inte upp maten.
Vi har provat med olika foder, men ingenting passar honom.
Någon som har haft eller har samma prroblem?

Jag tror att jag ska gå och titta på teve och ta det lugnt ett tag,
sen ska jag städa rummet.. usch! Finns det någonting värre?

Kram

Har jag förändrats sen 2007 (nyårsafton) och 2008(någon gång i oktober)?

Kommentarer
Postat av: ROXY

klart du skall få lite frågor :)



favoritplagg?

vad är din passion?

favoritdjur?

2008-12-03 @ 14:13:41
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: ida

så lite så :) kram!

2008-12-03 @ 14:49:45
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0