Julrevy på skolan!

Ja, julrevy var det sista timmen på skolan.
Haha, det var grymt roligt kan jag lova.
Dom bjöd på sång, sketcher(?) och lite annat, :)

Är det bara jag som tycker att dethär blondinskämtet är kul?
Två tjejer satt på en parkbänk på kvällen,
och den ena frågade
' vad ligger närmast, månen eller borås?'
den andra tjejen svarar
' månen, för du ser ju inte Borås härifrån'


Hahah :'D

Och jag kan ju lova att Isabelle Östling är bäst på att sjunga. Herregud va
den flickan är duktig!
Det var grymt kul, jag och Max satt och garvade mest hela tiden.
Och, SOprovet blir det omprov på efter jullovet ;o

Laddar kanske upp en film på när hon sjunger,
lite senare :)

Ha det bra

Puss






Kommentarer
Postat av: Julia tb

Sv; Vad synd, men bättre lycka på omprovet då;) Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men jag ska iallafall också klä granen. Puss på dej!

2008-12-18 @ 15:51:58
URL: http://crystal.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0