kan det bli 700?

Hej gott folk!
Hoppas ni mår bra denna lördag :'D
Jag sitter här och äter popcorn från
igår. Det är jäkligt gott har jag kommit på!
Och, det är Anna som har lärt mig att tycka om det! (:
Och jaa, jag försöker även komma på vilka folk jag brukar
vara med på helgerna, Alltså, jag har varit sjuk liiite för
länge tror jag. Ojoj herregud!
Men , har smsat till lite folk, så får väl se om jag får nåt svar ._.'

Snart 700 besökare också! :'D
Så glad! :)

Var iallafall ut med Moa nyss, i regnet. Kul!
Men det var kul för hon var så busig, haha (:

Imorn blir det nog att vi åker hem till Ingrid,
som vi köpte hundarna av. Men det är inte säkert :)

Men ni? Titta , ser det ut som han är speciellt road
av att äta? ;D

Förlåt för den dåliga bilden, men det var mörkt ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0